Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een overzicht met veelgestelde vragen over Avonturenboerderij Molenwaard en de daarbij horende antwoorden. 
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via +31 (0) 184 784 111 of mail naar Info@Avonturenboerderij.nl.

Alles over tickets

Ik heb een vrijkaart en wil een datum reserveren

Dat is mooi. Op jouw vrijkaart staat een link die je kan gebruiken om een reservering te maken voor een bezoek aan de Avonturenboerderij. 

Ik heb een abonnement bij een partnerpark, hoe kan ik mijn korting verzilveren?

Wat leuk dat je naar de Avonturenboerderij wil komen! Vooraf dien je een reservering ta maken via deze link. De bevestiging dien je in combinatie mee te nemen naar de kassa met jouw geldige abonnementspas(sen). Hier wordt de desbetreffende korting verrekend en kan de betaling worden voldaan!

Ik wil mijn reservering annuleren of wijzigen, kan dit?

Waneer je tickets hebt gekocht via onze website, kan je deze zelf kosteloos omboeken naar een andere datum. In de bevestigingsmail met de tickets staat hoe je jouw tickets kan omboeken naar een andere datum. Tickets annuleren is ook mogelijk, alleen hier zitten kosten aan verbonden. 

Mocht je er niet uitkomen, dan vragen wij een mail te sturen naar info@avonturenboerderij.nl. 
Dan helpen wij je graag verder. 

Waar koop ik mijn entreetickets?

Een entreeticket voor Avonturenboerderij Molenwaard koop je online.

Moet ik mijn entreeticket uitprinten?

Je hoeft je entreeticket niet uit te printen. De tickets zijn namelijk ook te scannen vanaf een smartphone of tablet. Download wel eerst het ticket op je smartphone of tablet, want een foto is niet scanbaar. 

Tot welke leeftijd hebben kinderen gratis toegang?

Kinderen tot en met 1 jaar krijgen gratis toegang tot Avonturenboerderij Molenwaard. Voor zowel kinderen (vanaf 2 jaar) als volwassenen geldt dezelfde prijs voor een dagticket.

Hoe bestel ik een jaarabonnement?

Bij Avonturenboerderij Molenwaard kun je je jaarabonnement online bestellen. Je ontvangt direct online jouw abonnement. Wil je graag een geprint pasje? Dan kan je deze bij de kassa aanvragen. Tijdens onze openingstijden is de aanschaf van een abonnement ook mogelijk bij de kassa van het park. Het jaarabonnement van Avonturenboerderij Molenwaard is persoonsgeboden.

Wat moet ik doen als ik mijn geprinte jaarabonnement kwijt ben?

Het aanvragen van een duplicaat van een jaarabonnement kost €4,-. Je kunt deze aanvragen via info@avonturenboerderij.nl en afhalen bij de kassa op het park tijdens openingstijden.

Ik heb een actieticket met een specifieke datum voor Avonturenboerderij Molenwaard. Moet ik dan nog reserveren?

Je bent in het bezit van een actieticket waarop een specifieke bezoekdatum voor de Avonturenboerderij vermeld staat. Je hoeft niet te reserveren, maar krijgt direct toegang tot het park op de datum die op jouw actieticket genoemd staat. Kan je niet? Dan dien je contact op te nemen met de partij waar jij jouw actieticket hebt gekocht om de datum te wijzigingen. 

Ik heb een abonnement van de Avonturenboerderij. Mag ik dan zo naar het park komen?

Ook als je in het bezit bent van abonnement, ben je verplicht om een datum van bezoek te reserveren via jouw eigen account. Enkel op basis van de reservering én jouw abonnement(en) krijg je toegang tot het park. 

Lukt het niet om in jouw eigen account te komen, neem dan contact op met onze gastenservice via: info@avonturenboerderij.nl

Mag ik mijn ticket ook aan de kassa kopen?

Nee helaas. Je dient vooraf aan je bezoek online een ticket te kopen. Op deze manier kunnen wij de bezoekersaantallen vooraf sturen en zorgen voor een veilige situatie op ons park. Lukt het niet? Neem dan contact op met ons via info@avonturenboerderij.nl of +31 (0) 184 784 111. Wij helpen je graag verder!

Praktische zaken

Wat zijn de openingstijden?

De openingstijden van Avonturenboerderij Molenwaard vind je onder de 'Plan je bezoek' en 'Praktische informatie'. 

Kan ik op het park pinnen?

Bij Avonturenboerderij Molenwaard kan je overal pinnen, zowel bij de kassa als de eetgelegenheden en de kadowinkel. 

Waar vind ik de parkplattegrond?

De plattegrond van Avonturenboerderij Molenwaard vind je onder de pagina 'Park'. 

Waar kan ik terecht als ik iets op het park ben verloren?

Bij Avonturenboerderij Molenwaard helpen we je graag om je verloren/kwijtgeraakte eigendom terug te vinden. Alle gevonden voorwerpen worden hier geüpload door onze medewerkers. Kijk snel of we jouw spullen gevonden hebben en claim ze! 

Bekijk alle gevonden voorwerpen.

Mag ik mijn hond meenemen in het park?

Honden zijn van harte welkom bij Avonturenboerderij Molenwaard, mits aangelijnd. Het is echter niet toegestaan om je hond mee te nemen in de activiteiten, dierenverblijven, Eeterij Molenzicht en het Fien & Teun Theater (uitgezonderd hulphonden). Honden mogen ook nooit alleen worden gelaten. 

Hoe kan ik een suggestie of klacht indienen?

Bij Avonturenboerderij Molenwaard staat gastvrijheid en het creëren van onvergetelijke herinneringen voorop. Heb je een suggestie, opmerking, klacht of compliment? Wij horen graag jouw mening. Stuur een bericht naar Info@Avonturenboerderij.nl .

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Ja, wij hebben 10 elektische laadpalen op p3. De laadpalen werken tegen een tarief van € 0,70 per Kwh.

Tijdens je bezoek

Hoelaat beginnen de voorstellingen?

De tijden van de voorstellingen verschillen per dag, Dit kan te maken hebben met de verwachte drukte en/of het weer. U kunt de tijden van de voorstellingen altijd voorop het park bekijken op een mooi overzichtelijk bord. 

Zijn er mindervalide toiletten aanwezig?

Ja, er zijn mindervalide toiletten aanwezig op ons park. 

Waar kan ik mijn parkeerticket bestellen?

Je kunt je parkeerticket online bestellen tijdens het kopen van je toegangskaartje, zodat je alles in één keer regelt. Daarnaast kun je ook ter plekke een parkeerticket kopen bij de kassa, handig voor spontane beslissingen of als je liever niet online betaalt.

Kan ik een bolderkar lenen?

Nee, helaas hebben wij geen bolderkarren te leen of te huur op het park.

Kan ik met een scootmobiel uw park bezoeken?

Ja, het is zeker mogelijk om ons park te bezoeken met behulp van een scootmobiel. 

Zijn er mindervalide parkeerplekken aanwezig?

Ja, er zijn meerder mindervalide parkeerplekken. Op zowel de hoofdparkeerplaats als de andere parkeerplaatsen wordt er rekening gehouden met mindervaliden. U kunt dit bij onze medewerkers op de parkeerplaats aangeven en zij zullen u verder helpen. 

Hoe is het gesteld met de veiligheid bij wateractiviteiten?

Bij Avonturenboerderij Molenwaard laten we kinderen op een veilige, verantwoorde manier kennismaken met de stromende kracht achter het Nederlandse (polder)landschap. Op het park is het waterniveau aangepast aan de jonge doelgroep. Bij 'bootje varen' is het mogelijk om gebruik te maken van zwemvesten. Overig water op het park is afgeschermd met hekwerk, een groenstrook en/of begroeiing.

Heeft het park last van eikenprocessierups?

Avonturenboerderij Molenwaard is geheel vrij van eikenprocessierups, aangezien op het park geen eikenbomen staan. 

Hebben jullie een afgesloten ruimte waar ik borstvoeding kan geven of kan kolven?

Ja, wij hebben een afgesloten ruimte. Je kan aan één van onze medewerkers bij Eeterij Molenzicht, dit is het restaurant direct bij de entree, vragen naar deze ruimte. Zij zullen je hier naar toe begeleiden. 

Kan ik bij jullie een rolstoel lenen?

Ja, wij hebben 5 rolstoelen ter beschikking op het park. Wil je er één lenen? Mail dan naar info@avonturenboerderij.nl met de datum dat je de rolstoel wilt lenen. Dan kunnen wij er één voor je reserveren. Rolstoel Avonturenboerderij Molenwaard

Zijn de sanitaire voorzieningen geopend?

Op ons park zijn alle sanitaire voorzieningen geopend. 

Kan ik op het park eten en drinken kopen?

Elke dag zijn op ons park diverse (extra) horecapunten buiten geopend en de terrassen van Eeterij Molenzicht en Pannenkoekenrestaurant de Fruitschuur zijn geopend. 

Wij verblijven op Familie Resort Molenwaard wat gebeurt er als de Avonturenboerderij gesloten is tijdens mijn verblijf?

In het geval dat de Avonturenboerderij ten tijde van jouw verblijf  gesloten is, kan je vakantie kosteloos omboeken naar een andere periode. Uiteraard wel met bijbetaling als dat een duurdere periode blijkt te zijn. Speelschuur Molenwaard is iedere dag geopend. 

Mag ik zelf eten en drinken meenemen?

Bij Avonturenboerderij Molenwaard mag je je eigen eten en drinken nuttigen in het park, maar niet in Eeterij Molenzicht en Pannenkoekenrestaurant de Fruitschuur en het bijbehorende terras. Verspreid over het park staan picknicktafels waar je gebruik van kunt maken.

Zijn er glutenvrije en/of lactosevrije etenswaren te verkrijgen?

Het is mogelijk bij Avonturenboerderij Molenwaard diverse etenswaren glutenvrij en/of lactosevrij te nuttigen. 

Friet en snacks
De glutenvrije friet en snacks worden gebakken in een aparte frituurpan. Deze frituurpan staat wel in de keuken waar ook o.a. brood gesneden wordt en daarom zal er een zeer kleine kans bestaan dat er een kruisbesmetting plaats kan vinden via de lucht. Je kunt kiezen uit: een glutenvrije frikandel of kroket. De frietsaus is ook glutenvrij en apart verpakt.

Glutenvrije tosti
De tosti wordt in een bakpapieren envelop verpakt en komt daardoor niet in aanraking met iets anders. Deze gaat in het tosti ijzer waarin ook andere, gewone tosti’s gebakken worden. De tosti wordt bereid in de keuken waar ook o.a. brood gesneden wordt en daarom zal er een zeer  kleine kans bestaan dat er een kruisbesmetting plaats kan vinden via de lucht.

Pannenkoek bij De Fruitschuur
In ons pannenkoekenrestaurant is het ook mogelijk om te genieten van een versgebakken glutenarme en lactosevrije pannenkoek.

Alle handelingen worden gedaan door horecamedewerkers met handschoenen aan. Mocht je twijfelen, dan raden wij aan om zelf eten mee te nemen. Heb je vragen over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op via +31 (0) 184 417 066 of mail naar info@Avonturenboerderij.nl.

Zijn loopfietsjes/kinderfietsjes toegestaan?

Ja, het is toegestaan om loopfietsjes/kinderfietsjes mee te nemen. Het kan ook zeer nuttig zijn aangezien er op het park afstanden overbrugt moeten worden om de gehele beleving mee te maken. 

Kan ik contant betalen?

Ja, je kunt op het park contant betalen, net als pinnen is dat geen probleem!

Algemeen

Kan ik een foto, tekening of knutselwerkje naar Fien & Teun sturen?

Fien en Teun vinden het superleuk om jouw mooiste tekeningen, knutselwerkjes en foto's te ontvangen. Stuur je post naar:

Avonturenboerderij Molenwaard
T.a.v. Fien & Teun
Polderweg Oost 5
2973 AN Molenaarsgraaf

Stel je vraag persoonlijk

Heb je het antwoord niet kunnen vinden? Stel je vraag dan aan een van onze medewerkers. Dit kan iedere dag tussen 10:00 en 18:00u.

+31 (0) 184 784 111
Deze site is beveiligd met reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.